wtorek, 9 kwietnia 2019

Kasi na urodziny

Szczególny to dzień, kiedy hafciarsko-blogowa koleżanka świętuje szczególne urodziny :)

Z życzeniami spieszę dziś do kochanej Wiedźmy Naczelnej - Kasi. Kobiety, która mnie motywuje, dopinguje i nie pozwala się nudzić :)
Mam ogromną nadzieję, że kiedyś uda nam się w końcu spotkać w realu...

Póki co poleciała do niej kartka w ramach zabawy "Niteczki w karteczki" i... coś jeszcze, ale o tym za chwilę.




Na takie urodziny nie mogłam wysłać tylko kartki ;)
Myślałam nad biscornu albo igielnikiem... ale przeglądając wzory Faby Reilly trafiłam na coś innego, coś co na pewno się Kasi przyda ;)
Mój wybór padł na... pokrowiec na nożyczki z motywem dzikiej róży.





A w środku... niespodzianka :)


Przy zszywaniu pokrowca korzystałam z tego PORADNIKA.

Kasiu kochana - przyjmij najserdeczniejsze życzenia zdrowia, szczęścia, radości, uśmiechu każdego dnia oraz mnóstwa czasu na realizację hafciarskich pomysłów :*

9 komentarzy:

  1. Hojnie Kasię obdarowałaś, Haniu :-) Ja mam to biscornu i myślę o pokrowcu do kompletu ;-) Może mi się kiedyś uda zrealizować zamysł. Twój wyszedł idealnie.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 100% solizantka będzie kochana zadowolona.. Najważniejsze że prezent wykonany sercem.. Pozdrawiam..;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczną kartkę urodzinową wysłałaś i cudny prezencik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty. Dołączam do życzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz dziękuję za piękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka, oryginalne literki. Pokrowiec na nożyczki rewelacyjny. Zajrzałam do podlinkowanego poradnika i znalazłam tam wiele cennych wskazówek. Dziękuję za pomysł. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny pomysl na present. Pokrowiec przesliczny

    OdpowiedzUsuń