środa, 19 października 2011

Wymianka karteczkowa na Boże Narodzenie

Przyszedł czas na moją pierwszą wymiankę:) Wymyśliłam dziś w nocy, że mogłaby to być

Zdjęcie stąd
Oto proste zasady:
- zapisy od teraz do 15 listopada
- każda z nas wykona dwie kartki bożonarodzeniowe dowolną techniką
- losowanie i wysyłkę adresów przeprowadzę do 18 listopada
- karteczki wysyłamy do dwóch różnych osób w takim terminie, aby zdążyły dotrzeć do Adresatek przed Świętami
- karteczkami chwalimy się na swoich blogach najwcześniej 24 grudnia
- wysyłamy tylko kartki, bez słodkości i przydasi (chyba że ktoś bardzo pragnie obdarować swoją Połówkę/Połówki, ale nie jest to obowiązkowe)
- do udziału zapraszam tylko osoby posiadające bloga
- po zapisaniu się na wymiankę proszę o maila ze swoim nickiem blogowym, adresem, adresem bloga i ewentualną zgodą na wysyłkę kartki/kartek za granicę; mój mail: hanjah@gmail.com
- proszę Was też o przesłanie mi zdjęcia zrobionych przez Was karteczek-z tych zdjęć wykonam kolaż bożonarodzeniowy


Zapraszam serdecznie do zabawy!!!
Chętne osoby mogą umieścić banerek na swoim blogu.

Do zabawy zapisały się:
1. Hanulek

34 komentarze:

  1. Bardzo chetnie wezme udzial w Twojej wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez sie zglaszam a namiary moje wszytkie posiadasz
    zaslac oddzielnego e-maila czy dasz rade bez tego?

    OdpowiedzUsuń
  3. A co tam, zapisuję się też, pomysłu na kartkę jeszcze brak ale do Świąt jeszcze daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo chętnie dopisuję się do chętnych:)e-maila wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka, dolanczam. Dane powinnas miec jesli cos potrzebujesz daj znac. Pozdrawiam. Ivona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że ja też się zapiszę!

    OdpowiedzUsuń
  7. kusisz, kusisz :) Ale w sumie to będe miała motywację do zrobienia karteczek :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie wezmę udział w wymiance

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętniie się przyłącze

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuje sie, juz bralam udzial w wymiance Wielkanocnej spodobalo mi sie wiec teraz tez chcem wziasc udzial w wymiance Bozo Narodzeniowej...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też z chęcią się zapiszę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł! Ja chętnie się wpisuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja z radością wezmę udział w wymiance.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z miłą chęcią zapiszę się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się zapiszę- będzie to moje wyzwanie bo nie często robię kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysl... i ja z checia wezme udzial w tej zabawie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także proszę o dopisanie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja poproszę :) Już mam pomysł na kartki

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super to kochana wymyśliłaś! Bardzo chętnie przyłączę sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja tez się pisze :)

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja z chęcią się dopiszę. Serdecznie pozdrawiam:)

    mixrobotkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również chętnie się przyłączę!!! :D
    http://kingasweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł, chętnie się zapiszę;
    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny pomysl lubie kartki robic i obdarowywac nimi
    mam male pytanko czy w srodku moga byc zyczenia

    OdpowiedzUsuń
  26. Proszę o dopisanie i dziękuję za informację.

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja się zapisuję :) Mail już poleciał :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam dostawać i wysyłać kartki, chociaż zwyczaj ten zanika... Może się jednak odrodzi dzięki takim akcjom :) Chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam. Cieszę się, że znalazłam link do tego miejsca jeszcze 13. Więc szybciutko się zapisuję, jeżeli jeszcze można.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam. I ja bym chciała się dopisać :D. Kartki uwielbiam robić, mam nadzieję, że udało mi się jeszcze załapać :D

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja się dopiszę :) fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeśli jeszcze mogę, to z chęcią dopisuję się do wymianki karteczkowej. Sory, że tak późno, ale miałam zepsuty komputer.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń