niedziela, 18 sierpnia 2013

"Ludzie listy pisza"

Miesiąc temu wygrałam Siłownię Twórczą w Turkusowym Hamaku :)
Jako zwyciężczyni mogłam zaproponować temat kolejnej Siłowni.

Pomysł krążył mi po głowie już od jakiegoś czasu, a największą inspiracją była... skrzynka pocztowa, którą codziennie mijam (brytyjskie skrzynki pocztowe są absolutnie wyjątkowe!).

Jako interpretację tematu (tym razem moja praca nie bierze udziału w konkursie) znów wybrałam coś z serii All Our Yesterdays by Faye Whittaker.
Obrazek ten nosi tytuł "Tippy Toes":








Jako nagrodę przygotowałam natomiast Apple Blossom Biscornu by Faby Reilly:



Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w Siłowni Twórczej "Ludzie listy piszą" :)

17 komentarzy:

  1. przeuroczy hafcik,a biscorniaczek przepiękny...gratuluję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Congrats on such wonderful works and great finishes!
    Greetings

    OdpowiedzUsuń
  3. Angielskich nie widzialam nigdy na zywca, ale w tym roku zachwycilam sie skrzynkami pocztowymi w Toronto! Boskie sa, musze je niedlugo nablogu pokazac, czerwone w kolorowe graffiti. Natomiast tutejsze, czyli amerykanskie strasznie nudne:( Granatowe i tyle:(
    Fajny hafcik! Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te Hanulkowe niteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace :) Szczególnie hafcik ze skrzynką mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy hafcik! Biscorniaczek tez!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafcik piękny, a biscornu urocze, takie delikatne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Congratulations! Wonderful pattern and the colours of your threads fit just perfectly!

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, ależ cudny obrazek AOY! Biscorniak również piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. OOOOO! Tego biscornu nie mam w swojej kolekcji FB, a jest prześliczne!!! Penetrowałam stronki rosyjskie w poszukiwaniu peony biscornu i też bez powodzenia :( Wprawdzie znalazłam wzorki, ale z kłódką, niestety. Coś ostatnio nie mam szczęścia w poszukiwaniach :(
    Miałaś rewelacyjny pomysł wyzwaniowy! Skrzynki pocztowe to wspaniały temat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten obrazek :D zresztą ja uwielbiam wszystkie wzory Faye Whittaker :)
    a skrzynki angielskie to faktyczne fajne okazy :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń