środa, 21 stycznia 2015

Siłownia Twórcza "Walentynkowe serce"

Za oknem smutno, zimno i mroźno, ale już za niecały miesiąc nasze serducha na pewno się rozgrzeją -  a to wszystko za sprawą święta zakochanych :)

Walentynki i serca to temat kolejnej Siłowni Twórczej w Turkusowym Hamaku.

Tradycyjnie i ja przygotowałam pracę z moją interpretacją tematu.
Wzór znalazłam na pintereście, kolory dobrałam sama. 
Obrazek ten nosi tytuł "Jesteś w moim sercu":



Pani ślimakowa:


Pan ślimak:


Zakochańce:



Serdecznie zapraszam do udziału w tej Siłowni :)


31 komentarzy:

  1. Jakie urocze:)) No poprostu miód na serce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne to Twoje serce. A te ślimaczki...brak słów. Pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne serducho, pełne miłości! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Jeszcze nie spotkałam tego wzorku. Śliczny.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to serducho. Gratuluje pomysłu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodziutkie te ślimaczki, aż chciałoby się do nich przytulić :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. U jejusiu, jakie boskie! Uwielbiam takie zabawne i słodki przy tym wzorki!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. slodki hafcik, rozbrajajace sa te slimczaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka ślimacza miłość :) Śliczny hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzieś w swoich zbiorach mam też ten schemat :).

    Serduszko jest takie "sympatyczne" przez te ślimaczki :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesłodkie serducho! Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny hafcik, już czuć ten walentynkowy klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  13. urocze! kto by podejrzewał że ślimaczki takie słodkie mogą być :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny wesoły hafcik:))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne serducho! w sam raz dla Męża na Walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft, zabawny, romantyczny, i śliczny

    OdpowiedzUsuń