poniedziałek, 6 kwietnia 2015

M jak...

monogram dla Magdy.

Obrazek ten powstał na moje całoroczne wyzwanie kwietniowe (linkowanie TUTAJ do 10 kwietnia do północy).
Ale jest to przede wszystkim prezent urodzinowy dla mojej koleżanki :)

Ten motyw spodobał mi się na tyle, że postanowiłam wykonać jeszcze kilka podobnych prac. Ale o tym wkrótce ;)

Wzór pochodzi z LBP (Les Brodeuses Parisiennes). Wyszyłam go na naturalnym lnie Belfast.




To prawdziwa gratka dla hafciarki - mamy tu nożyczki:


naparstek:


szpulkę nici:


a nawet igiełki:


Prezent spodobał się jubilatce - a to cieszy mnie najbardziej :)

22 komentarze:

  1. Jakie to piekne! :) Cudo!
    Usmiechnelabym sie ładnie po wzorek ;)
    To pierwsza litera mojego imienia:).
    Śliczny haft, bardzo mi sie podoba. Taki prezent musi sie podobac, nie ma innej mozliwosci! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe jak zobaczyłam te malutkie nożyczki to aż mi się buzia uśmiechnęła :). Bardzo fajny wzór, ale myślę, że dużo też dała podstawa czyli zastosowaniu lnu, a nie zwykłej kanwy :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna literka z mojej ulubionej serii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny prezent, więc nie dziwię się, że jubilatce się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wzór i jak wymowny w temacie. Z pewnością osoba dla której to przeznaczone ,będzie zadowolona. Bardzo podobają mi się hafty na płótnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, podobają mi się te detale :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny... na tym lnie wygląda super!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy monogram :) I te detale tak dokładniutko wyhaftowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło przepięknie! :) Twój haft jak zwykle mnie zachwyca i inspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie fajny prezent. Efekt na lnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna literka ! Wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny hafcik, z pewnością spodoba się obdarowanej osobie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta literka. Ja bym ją pewnie na moim pudełku podręcznym umieściła ;) Marzy mi się taka literka od Veronique :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Odwiedziłam na chwilkę i już wiem ,ze będę wpadać :) Cuda, cuda i jeszcze raz cuda !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna literka, super są te nożyczki, jeśli koleżanka też zajmuje się rękodziełem to cudowny prezent jej zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń