piątek, 22 maja 2015

Hafciareczki

Pamiętacie moje zeszłoroczne zawieszki z hafciarkami? Zatęskniłam troszkę za nimi ;)
Tym razem wykonałam ich kilka - jako (spóźnione) prezenty imieninowe dla zaprzyjaźnionych Hafciarek - Lidki, Agnieszki, Kingi i Lidii. Kolory dobierałam do indywidualnych upodobań każdej z nich.

Tym razem zdecydowałam się na len w kolorze naturalnym:



Do każdej zawieszki dołączyłam karteczkę z inicjałem Hafciarki:





Wszystkie upominki trafiły już do nowych właścicielek - wiem, że się spodobały :)

31 komentarzy:

  1. Prześliczne! W brązie prezentuje się cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki i zawieszki. Dziewczyny dostaną super prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dziwię się Haniu, że Dziewczynom się spodobały, bo są bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczesciary!
    Hafciareczki to bardzo wdzięczny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prezenty. Sama chciałabym taki dostać...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafciareczki są rewelacyjne! A najlepsze, że bez względu na kolorystykę, wyglądają delikatnie i wdzięcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zawieszki:) Wspaniałe prezenty sprawiłaś dziewczynom:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne, perfekcyjnie wykonane, pozdrawiam i zycze milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Upominki rewelacyjne! Coś w sobie mają te hafciareczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna jestem zakochana w tych dziewczynkach. Musze sobie kiedyś takie sprawić. Karteczki również bardzo ładne-dziewczyny będą szczęśliwe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne hafciarki, wspaniale prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hafciareczki sa przepiękne! :) Śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne upominki- bardzo personalne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zawieszki i karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie świetne! Czy to są zawieszki igielniki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten motyw, cudne zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno się spodobały, bo są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu są cudowne i praktyczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wszystkie zawieszki !!! CUDNE !

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prezenty!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. No a ja????...żart:)śliczne zawieszki:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne pamiąteczki. Wzorek haftującej damy urokliwy. Aż zazdrość ściska ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już nie wiem co mam chwalić czy kartki czy hafciarki, bo wszystko bardzo mi się podoba :-) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zawieszki! Każdy kolor fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaaaa, musze moje wykonczyc! Wczoraj pokazywalam mamie wyhaftowane, ale jeszcze ich nie "oprawilam". Wstyd!

    OdpowiedzUsuń