czwartek, 11 lutego 2016

Betty

Kilka dni temu pokazałam mój tusalowy słoiczek i obiecałam, że w osobnym poście pokażę więcej zdjęć.

Do ozdoby słoiczka wybrałam obrazek z serii Les Brodeuses Parisiennes.
Aby było wiadomo czego jest to ozdoba - dodałam odpowiedni napis.

Na materiał wybrałam Zweigart Edinburgh Linen 35ct w kolorze Flax:


Dziewczynka z obrazka ma na imię Betty:



a towarzyszy jej bobinka:


Pomysł na ozdobienie słiczka pinkeepem to u mnie nie nowość ;) Na podobną ozdobę zdecydowałam się już 3 lata temu. Do poczytania TUTAJ.

30 komentarzy:

  1. Idealnie pasuje dziewczynka z bobinką....widzę, że słoiczki mamy te same:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny haft, wzór pasuje do słoiczka idealnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudną dziewczynka. Ja to tylko jestem ciekawa jak Ty ja przymocowalas do słoiczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstążeczkę przyszyłam do plecków pinkeepa a potem zamocowałam ją na obręczy słoika (najpierw musiałam ją zdjąć) ;)

      Usuń
  4. ślicznie przyozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna dziewczynka. Super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafick jest piękny i słodziutki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy hafcik! Idealny do TU SALu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze mi się ten wzorek podobał. Ślicznie go wykonałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna dziewczynka, a mulina na bobince wyglada jakby naprawde byla nawinieta, a nie haftowana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny hafcik i świetnie ozdabia słoiczek.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybór jedynie słuszny! Bardzo lubię ten motyw. Wszystkie dziewuszki Enginger mają tyle wdzięku!
    Pozdrawiam i uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak pięknie ozdobionego słoiczka tusalowego to ja jeszcze nigdy nie widziałam. Brawo !!! Hafcik uroczy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie go ozdobiłaś :). Hafcik przeuroczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. przeuroczy obrazek. Rewelacyjna ozdoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i jak tu nie wspomnieć, że haft idealnie dopasowany do słoiczka :)
    Dla mnie po stokroć cudowny, bo wzorek od V>E> :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Betty dzierży cudną bobinkę i idealnie pasują do TUSALowego słoiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Betty wydaje się być idealną ozdobą słoiczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię wzory z tej serii za te piękne szczegóły. Śliczny pinkeep.

    OdpowiedzUsuń