piątek, 23 września 2016

Hafciarskie plany 2015/2016 - podsumowanie

Tak, zrobiłam TO!!! Udało mi się wykonać 12 zaplanowanych prac w czasie od września 2015 do września 2016. Nieskromnie muszę przyznać, że jestem z siebie dumna :)
Przy okazji dziękuję moim Czytelnikom, którzy wytrwale mnie wspierali i kibicowali temu przedsięwzięciu :)

O moich planach można było przeczytać w TYM POŚCIE.

A tak wygląda komplet skończonych prac:


























* * *

Nie robię planów na kolejny rok. Co będę wyszywać - czas pokaże.
Na pewno wrócę do zielników DFEA - w planach mam jabłko, brzoskwinię i paprykę.
Z wzorów NIMUE planuję wyszyć dwa ptaszki z elfami.
A poza tym - kartki, metryczki, zakładki, może jakieś biscornu.

Jeszcze raz dziękuję za doping i tak liczne Wasze odwiedziny :)


54 komentarze:

  1. Świetnie, że dałaś radę zrealizować swoje roczne plany hafciarskie. Wszystkie hafciki są urocze :) Gratuluję! :)
    Ja ze swoimi planami hafciarskimi jestem głęboko w .... lesie ;) Chyba będę musiała dopisać /2017 hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu gratuluję i szczerze podziwiam twoją wytrwałość i konsekwencję w realizacji planów :) dzięki temu dużo się dzieje na Twoim blogu, z przyjemnością tu zaglądam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tyle zrobionych prac! Prace są bardzo piękne i staraniennie wykonane, każdy obraz jest duży i bardzo czasochłonny ☺
    Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Alleluja! Teraz możesz iść rodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest plan :D Oczywiście mój, bo dziecię coś się nie spieszy ;)

      Usuń
    2. A pewnie, że nie. Ciepło u mamy, a jesień idzie :) Nie dziwię się wcale :)

      Usuń
  5. No jestem z Ciebie dumna:))))co ja czytam?będzie dzidziuś?????super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie gratuluję! przepiękne prace co do jednej! i życzę szczęśliwego porodu:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne pracę. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) podziwiam nie tylko piękne prace ale też wytrwałość w dotrzymaniu postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, Haniu!
    I wytrwałości w realizacji celów, i kolejnej dzieciny!
    Ps. Będzie chłopiec? Bo u mnie dopiero za czwartym razem się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć trzecia córa ;) I chyba też będzie do czterech razy sztuka ;)

      Usuń
  10. No to teram mam jasność, skąd ten pośpiech w realizacji planu! :D Dorobek niebywały! A teraz czekamy na bobaska :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponująca kolekcja. Wszystko piękne i dopracowane. Brawo��

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kolekcja :)Uwinęłaś się koncertowo...wielkie brawo!

    OdpowiedzUsuń
  13. można prosić wzór? tych paryżanek

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje...piękny dorobek hafciarski w ciągu jednego roku...wydaje się aż niemożliwe. ..dzidzia chyba dodawała mamusi turbodoładowanie:-):-)
    Jeszcze raz gratuluję i szczęśliwego rozwiązania życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo!!! Piękne prace :) Wszystkiego dobrego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wszystkiego i zrealizowanych planów i dziecka :) Ja coś myślę, że tak ambitny rok wpłynie na zainteresowanie dzieciątka haftem :P
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo za wytrwałość i upór. Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Wspaniałe prace :) Masz z czego być dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję realizacji planów! I jakie urocze te hafciki!
    Szczęśliwego rozwiązania życzę:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne hafty, z przyjemnością obserwowałam jak tworzyłaś je jeden po drugim :-) gratuluję wykonania planu :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. To niesamowite :)Jesteś chyba jedyną hafciarką z blogosfery jaką znam, która zrealizowała plan w pełnym zakresie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, krásne práce, nádherné výšivky, obdivujem rýchlosť vyšívania :-!
    Pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  23. A było co robić ;) Tyle haftów...!
    Gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielkie brawa! Super, ze sie udalo, a przeciez nie byly to male hafciki. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje z okazji ukończenia i zrealizowania planu! Super, że to co zaplanowałaś rok temu udało Ci się ukończyć, a prace są prześliczne. Nie dość że wzory piękne to jeszcze rewelacyjna wykonanie! Lubię oglądać i podziwiać Twoje prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. niesamowite hafty; gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny urobek! I jeszcze Dziecię w drodze! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wykonany plan. Brawo i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ tu cudnie!!! Cieszę się, że trafiłam na Twój blog :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluje serdecznie wytrwałości i cierpliwości! wszystkie prace piękne!niesamowicie motywująco zadziałał na mnie Twój post:) muszę poczynić podobne plany...

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wytrwałości, piekne pracę. Jestem z Ciebie dumna.
    Córcia? Mi same chłopaki wychodzą ;) ;) chyba musimy wymienić się recepturą ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
  32. Maravillosos tus trabajos en Punto de cruz, me encantan!!! besos

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje! Cieszę się niezmiernie że udało ci się skończyć zaplanowane prace i mogłam je podglądać w trakcie tworzenia. Jak ty to zrobiłaś?! Ja nie umiem zaplanować i tego się trzymać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow gratulacje! Wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z tego co czytam to gratulacje należą się podwójne :)
    Masz naprawdę wielkie pokłady cierpliwości, że udało Ci się zrealizować w 100% plany :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne hafty, paryżanki cudne, gratuluję zrealizowania planów...

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniały dorobek artystyczny! Gratuluję zdyscyplinowania. U mnie zawsze plany swoje, życie swoje ;) Szczerze podziwiam tym bardziej! Miło było temu procesowi twórczemu się przyglądać. Jeszcze raz Gratki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Brawo!!! Imponujący dorobek! Wszystkie prace wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow! Brawo! Wspaniale, że udało Ci się zrealizować swój plan. Bardzo wymagający plan, ale efekty są wspaniałe :)
    Swoją drogą, miałaś pomocnika w brzuchu, więc haftowaliście we dwoje, co na pewno podniosło tempo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie takie cudne, aż jestem pełna podziwu że udało Ci się wyhaftować tak wiele prac :)

    OdpowiedzUsuń