sobota, 11 listopada 2017

SAL z choinką po raz pierwszy

Kto podczytuje mojego bloga ten wie, że nieczęsto goszczą u mnie typowo bożonarodzeniowe prace. Kartki owszem, ale takich świątecznych obrazków zrobiłam do tej pory... jeden, może dwa.

W tym roku postanowiłam to zmienić i przyozdobić dom na Święta :) Nadarzyła się ku temu świetna okazja - SAL z choinką u Kasi :) Bez wahania się zapisałam i od razu zaczęłam myśleć nad materiałem i ramką. A ponieważ to jeden z francuskich wzorów, postanowiłam wyszyć go na lnie.

Po jednym posiedzeniu nad wzorem mam tyle:



Przy tym wzorze postanowiłam zrobić coś, czego zwykle nie robię. Backstitche zawsze zostawiam na koniec, ale tutaj wyjątkowo robię je od razu - tzn. po wyszyciu każdego łakocia. Dzięki temu nie pomylę się i nie pominę żadnej kreseczki (mam nadzieję!).

20 komentarzy:

  1. Ależ apetyczna:) Moja też rośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super taka choineczka tez myślałam o czymś na święta ale chyba już nie zdążę bo chciałabym w tym roku prezenty dla każdego zrobić sama. I na domowe obrazki dla siebie nie wystarczy mi czasu

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnia choinka ;) Szkoda że czas nie pozwolił mi się zapisać na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że Twoja powstaje od góry. Piękna jest, nie mogłam obok tego SALu przejść obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja idzie z drugiej strony w górę :) powodzenia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda na lnie, moja też powoli rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda :) Moja rośnie od dołu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna. Ja jeszcze nie zaczęłam - wstyd... ale muliny juz mam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i taka słodka. Na lnie prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta choinka jest prześliczna! Czekam na dalsze odsłony :-)
    Serdeczne pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie cudny obrazek na tym lnie. Jeszcze chwilka, jeszcze momencik :))
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta choinka jest cudowna, czekam na kolejne postępy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również czekam na kolejne odsłony choineczki... śliczny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna zapowiadająca się choineczka..;) A krzyżyki to sama słodycz..;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń