piątek, 16 lutego 2018

Zimowa kartka i magnes

Wczoraj opublikowałam post o finale wymianki z zimą w tle. Umieściłam w nim m.in. zdjęcia prezentów, które przygotowałam dla Ewy - mojej pary wymiankowej.



Ale dziś pomyślałam, że o tych drobiazgach napiszę osobno. Może to zabrzmi nieskromnie... ale kartka z zimową dziewczynką szalenie mi się podoba :D

Autorką wzoru z dziewczynką jest jedna z moich ulubionych projektantek - Durene Jones:



Magnes - jak zawsze - wyszyłam na białej kanwie plastikowej. Pierwszy raz nie podkleiłam go filcem, ale samoprzylepną pianką. Do tego magnes, który też po raz pierwszy kupiłam w arkuszu. Muszę przyznać, że to dużo wygodniejsze i ładniejsze rozwiązanie niż filc + pistolet z klejem na gorąco ;)



Samoprzylepna pianka i magnes w arkuszu:


* * *
Moi stali Czytelnicy mogą odnieść wrażenie, że na blogu mało się dzieje ostatnio... nie to, co na moim tamborku - a właściwie kwadratowej ramce, bo niedawno wróciłam do takiego wyszywania. Aktualnie powstają kartki w ramach trzech zabaw oraz dwa kolejne króliki :) Wkrótce przyjdzie czas, że wszystko Wam pokażę :)

16 komentarzy:

  1. O widzisz! Piękna kartka i cudowny magnesik. A ja kombinowałam jak Wy te magesy tworzycie. Dziękuje za przydatną informację :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy robieniu kolejnego magnesu postaram się pokazać to krok po kroku :)

      Usuń
  2. Piękne prace!
    Ja magnesiki podklejam filcem, na który mam nałożony klej, a na filc przyklejam magnesik neodymowy w kształcie monety.
    A jak zrobiłaś te ząbki na kanwie? Specjalnymi, ząbkowanymi nożyczkami, czy sama wycinałaś ząbek po ząbku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do kartki z dziewczynką to ja też się nią zachwyciłam , bo ona jest cuuuuudowna :). magnesik też uroczy :), Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest sliczna, nigdy nie probowalam samoprzylepnej pianki, zawsze uzywam filcu ale chyba musze sprobowac jesli mowisz ze latwiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka, możesz być z niej dumna, a juz magnesik jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna karta i magnes. Ja magnesów jeszcze nie robiłam. Gdzie kupiłaś magnes i piankę?
    Jestem bardzo ciekawa króliczków :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczy do haftu i w ogóle rękodzieła kupuję w UK, więc nie doradzę w kwestii konkretnych sklepów :(

      Usuń
  8. Prześliczne hafty Haniu:) A taki magnes to skarb:) Muszę coś takiego poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magnesów jeszcze nie robiłam, ale kto wie, może kiedyś się skuszę :)
    Bardzo się cieszę, że te cuda należą do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne oba hafciki, zarowno karteczka jak i magnesik, pozdreawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne motywy wyhaftowałaś, karteczka super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty przygotowałaś. Bardzo podobają mi się hafciki. A magnes w arkuszu widzę pierwszy raz. Tutaj kupuję ale na taśmie.

    OdpowiedzUsuń