niedziela, 9 września 2018

Imieniny miesiąca - wrześniowa kartka na powitanie jesieni

Do końca lata zostały jeszcze dwa tygodnie, ale u mnie już czuć, że jesień zbliża się wielkimi krokami.
Kartka na powitanie jesieni znakomicie wpisuje się w to, co niebawem zobaczę za oknem...

Wzór, który wybrałam na jesienną kartkę pochodzi z Cross Stitch Crazy 246, jego autorką jest Durene Jones:




A u Was jeszcze lato, czy już pierwsze powiewy jesieni?
Na posty z Waszymi kartkami czekam do 18 września.


16 komentarzy:

  1. Fajna, typowo jesienna karteczka :) U nas słońce świeci, ale w powietrzu już wiosenny chłód, dla mnie pogoda idealna i taka mogłaby trwać wiecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna piękna kartka wyszła spod Twoich rąk

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuuudna kartka! Śliczny jesienny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hafcik wybrałaś :) U mnie jesień czuć o poranku (chłodno), ale w ciągu dnia jeszcze lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny wzór wybrałaś! Super karteczka! A u mnie jeszcze czuć lato mimo że wieczory już chłodne... i wcale nie chcę, żeby jesień nadeszła tak szybko! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ttwoja kartka w typowo jesiennych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny obrazek jesienny. Piękna karteczka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna,a wiesz że ja nawet lubie jesień...

    OdpowiedzUsuń
  9. Super hafck, chciałam wybrać ten wzór, ale w końcu wybrałam od Moniki

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka w jesiennych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Keásna jesenná pohľadnica :-)
    Pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, jesienny hafcik! Śliczna kartka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetna kartka, ta kolorystyka, to drzewko, bardzo mnie zauroczyła.

    OdpowiedzUsuń